UITGELICHT: UITGAVE OPTIMAAL DIGITAAL?

UITGELICHT: UITGAVE OPTIMAAL DIGITAAL?

Verrassend: Huurders hebben bij voorkeur telefonisch contact met hun corporatie. Wat betekent dit voor de digitale dienstverlening? In onze gratis uitgave meer inzichten en handvatten rondom (digtaal) contact met huurders.

Nieuwsbrief ontvangen?

Het laatste nieuws ontvangen over werken aan tevreden huurders en huurdersbetrokkenheid? Op de hoogte blijven van bijeenkomsten en activiteiten rondom deze thema's? Meld je dan nu aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Sluiten

Actueel

360.000 huishoudens in sociale sector moeite met betalen energierekening

360.000 huishoudens in sociale sector moeite met betalen energierekening

Voor de corporatiesector ligt er een stevige opgave als het gaat om het verduurzamen van het woningbezit. Gemiddeld label B in 2021 en CO2 neutraal in 2050. De berichtgeving gaat vooral over de financiering van deze opgave. Maar worden huurders van deze woningen ook bij deze opgave betrokken? 

Lees meer
Een kijkje in de keuken bij je collega

Een kijkje in de keuken bij je collega

‘Een ervaring om nooit te vergeten!’ en ‘Besef dat we veel hetzelfde doen en veel meer kunnen delen’. Dat waren twee reacties die we teruglazen in de evaluatie van de Uitwisseling voor 1 dag. De deelnemers waren positief over dit nieuwe initiatief en zien graag dat het een vervolg krijgt.

Lees meer
'Betrokkenheid en oprechte aandacht is als een warm bad'

'Betrokkenheid en oprechte aandacht is als een warm bad'

Eind november kwamen 33 corporatiemedewerkers voor twee dagen hard werken samen in Kasteel Kerckebosch in Zeist. Gemeenschappelijke wens: de verandering naar een verbeterde klantgerichte dienstverlening. 

Lees meer
Investeren in tevreden huurders loont

Investeren in tevreden huurders loont

De Aedes-benchmark 2018 laat zien dat het oordeel van huurders over de dienstverlening van hun woningcorporatie stabiliseert. De waardering voor het uitvoeren van reparaties daalt echter licht. Bovendien blijkt uit de brancherapportage dat wanneer huurders tevreden zijn over reparaties dit geld oplevert. 

Lees meer

Agenda

Twitter

Huurders bewust maken van duurzaam wonen? Inspelen op duurzaam gedrag, hoe doe je dat? Al 65 aanmeldingen voor bije? twitter.com/i/web/status/1?
RT @TablisWonen: Twaalf betrokken huurders namen hier dinsdagavond plaats. Op afstand keken en luisterden 25 collega?s mee naar de ervaring? TablisWonen
Hoe kun je samen met huurders aan de slag met jouw duurzaamheidsopgave? Kom naar onze bijeenkomst op 31 januari in? twitter.com/i/web/status/1?