Klantcontact

Hoe waarderen huurders het contact?

Een huurder belt jouw corporatie. Of stuurt een mail. Hoe heeft hij het contact ervaren? Werd hij vriendelijk te woord gestaan? Wist hij na het contact waar hij aan toe was? Met dit onderzoek krijg je inzicht in hoe huurders het contact ervaren.

De resultaten van het onderzoek zie je real time terug in het Klantvizier en je kunt -als dat nodig is- direct reageren, bijvoorbeeld door even terug te bellen. Maar ook op de lange termijn kan dit onderzoek helpen je dienstverlening en processen beter en efficiënter te maken. 
 

Wat levert het op?

  • Inzicht in de ervaring van huurders over het contact
  • Complimenten en verbeterpunten terugkoppelen aan de medewerkers van het callcenter/kcc
  • Uitsplitsing in onderwerp van het contact of wijze van het contact (bijvoorbeeld email, telefoon etc)

Over het onderzoek

We stellen alle huurders of een deel van de huurders waar contact mee is geweest een aantal vragen. In overleg met jullie stellen we een op maat vragenlijst op. De resultaten zijn in een aparte tegel real time zichtbaar in het Klanvizier.

 

Ook interessant