KWH-Bootcamp

Versnelling op jouw klantgerichte veranderopgave

Twee dagen werken aan een praktisch plan voor jouw klantgerichte veranderopgave. Experts en collega’s van andere corporaties die je hierbij inspireren. En na die twee dagen naar huis met volop input om jouw klantgerichte verandering versneld in te kunnen zetten! Klinkt mooi toch? Met de KWH-Bootcamp is het mogelijk. We organiseren de Bootcamp ieder jaar. Met in 2023 twee edities: op 7 & 8 juni en op 13 & 14 november.

Wat je kunt verwachten van de Bootcamp

  • Een mooie mix van modellen, voorbeelden van binnen en buiten de sector en praktische handvatten (raamwerk, checklists).
  • Nieuwe methoden en werkwijzen die je helpen bij versneld klantgericht veranderen.
  • Je leert van ervaringen van andere corporatieprofessionals én van experts en inspirerende sprekers.
  • Je kunt jullie case en vragen voorleggen aan diverse experts tijdens een consultatieronde.
  • Je gaat actief aan de slag met jouw veranderplan. Wij ondersteunen je hierbij. Natuurlijk hoort hier een concreet actieplan bij, want we blijven niet hangen in het denken of praten over verandering.
  • Aan het einde van de Bootcamp heb je gericht advies om jouw klantgerichte verandering versneld in te kunnen zetten!
  • Een programma dat zichzelf inmiddels heeft bewezen. Deelnemers van vorige edities waardeerden de Bootcamp gemiddeld met een 8,5.

Voor wie?

Deze dagen zijn interessant voor corporatiemedewerkers die zich bezighouden met dienstverlening aan huurders of met huurdersbetrokkenheid. We richten ons hierbij op het niveau van adviseurs en managers. Functies waar je bijvoorbeeld aan kunt denken: Manager Wonen, Manager Klant, Beleidsadviseur Wonen, adviseur Woondiensten, Communicatie adviseur

Uit de praktijk