Tijdens deze online meet & learn ontmoet je collega’s van andere corporaties en kom je tot nieuwe inzichten! Aan de hand van een aantal stellingen en vragen ga je het gesprek met elkaar aan en deel je ervaringen en kennis. Het thema Klantwaardering laten leven in je organisatie staat tijdens deze digitale ontmoeting centraal.
Het Huurdersonderzoek geeft je veel inzicht in hoe jullie huurders de dienstverlening waarderen. Vanuit het Klantvizier kun je goed monitoren in waar het goed gaat en waar het beter kan. Maar: hoe zorg je dat de cijfers, en dan vooral de inzichten over wat goed gaat en wat beter kan, gaan leven en breder in de organisatie bekend worden? En hoe zorg je dat de organisatie vanuit de klantwaardering echt in beweging komt?
In deze meet & learn delen we ervaringen en best practices. Wat werkt? Wat niet? En hoe zorg je voor energie en plezier? Welke succesvolle en minder succesvolle ervaringen hebben jullie? Wil je jouw ervaringen delen en ben je benieuwd naar andere ervaringen? Doe dan mee!
Voor wie?
De meet & learn is exclusief voor KWH-leden. Het uitwisselen van ervaringen staat centraal, daarom is dit webinar er voor corporatiemedewerkers die al ervaring hebben opgedaan op dit thema en die de rol van aanjager van klantwaardering binnen hun corporatie vervullen.
Ben je erbij?
De meet & learn organiseren we online in Microsoft Teams op donderdag 11 april van 14.00 tot 15.00 uur. Deelname is gratis.
Aanmelden?
Je kunt je hiernaast aanmelden. Voorafgaand aan de meet & learn ontvang je van ons meer informatie en de Teams-link voor deelname.
Aanstaande bijeenkomsten
Webinar Bewonersgericht werken
Eerste webinar in een reeks van zes met als thema Kernwaarden en klantbeloften
t/m 25|02|2025
15.30 - 18.30
Leerlijn Klantgerichtheid Van beleid naar beweging editie 2
Doe mee aan editie 2 van deze succesvolle leerlijn!
t/m 12|11|2024
KWH-Bootcamp 2024
Versnellen op jouw klantgerichte veranderopgave