Vanaf oktober 2024 kun je iedere zes weken een inspirerend, interactief en pragmatisch webinar volgen over bewonersgericht werken. Met nieuwe kennis en inzichten vanuit onderzoek en praktische tips. Waarmee jij als klantgedreven professional je voordeel kan doen. We organiseren deze webinars met onze kennispartner H3ROES. Meer over deze serie webinars lees je hier. Hieronder lees je meer over het eerste webinar en kun je je hiervoor aanmelden.
Webinar 1: Kernwaarden en klantbeloften; hoe stel je ze op en laat je ze leven?
Een klantgerichte organisatie heeft niet alleen duidelijk voor ogen voor wie zij het verschil wil maken, maar ook hoe. Wat is de typische stijl van de organisatie, die eigenlijk in ieder contact met (medewerkers van) de corporatie herkenbaar is? Waar zij echt voor staan en die zij dagelijks waarmaken? En wat levert dat de bewoners concreet op?
Om het antwoord op dergelijke vragen stevig te verankeren in de houding, het gedrag en de (dienstverlenings) processen van de corporatie, werken we steeds intensiever met kernwaarden en klantbeloften. Kernwaarden moeten dan wel meer zijn dan ‘wenswoorden’ en worden doorvertaald naar wat collega’s wel en niet doen. Klantbeloften moeten zekerheden bieden waar bewoners op mogen rekenen en de corporatie op aan kunnen spreken. We gaan in dit webinar het gesprek aan over de belangrijkste succesfactoren en valkuilen aan de hand van twee praktijkvoorbeelden.
Voor wie?
Dit webinar is vooral gericht op managers en beleidsadviseurs.
Ben je erbij?
Het webinar vindt plaats op donderdag 17 oktober van 12.00 tot 13.00 uur. Deelname is gratis. Ze zijn vervolgens ook on-demand terug te kijken als je je hebt aangemeld.
Aanmelden?
Je kunt je hiernaast aanmelden. Weet je al dat je alle webinars wil volgen, dan kun je dat ook aangeven. Als je dan een keer niet in de gelegenheid bent, dan ontvang je de link om het terug te kijken. Voorafgaand aan de webinars ontvang je van ons meer informatie en de link voor deelname.
Volgende webinars
Zet donderdag 28 november vast in je agenda voor webinar nr. 2. Het onderwerp en aanmeldmogelijkheid hiervoor volgen snel.
Aanstaande bijeenkomsten
Webinar Bewonersgericht werken
Eerste webinar in een reeks van zes met als thema Kernwaarden en klantbeloften
t/m 25|02|2025
15.30 - 18.30
Leerlijn Klantgerichtheid Van beleid naar beweging editie 2
Doe mee aan editie 2 van deze succesvolle leerlijn!
t/m 12|11|2024
KWH-Bootcamp 2024
Versnellen op jouw klantgerichte veranderopgave