Huurders testen vragenlijst nieuw onderzoek

Hoe vult een respondent een vragenlijst in? Zijn de vragen duidelijk, is de volgorde logisch? Vandaag testten 5 huurders van Thuisvester de vragenlijst van ons nieuwe onderzoek over huurdersbetrokkenheid. En gaven ons waardevolle input om de vragenlijst nog duidelijker en gebruiksvriendelijker te maken. 

Het maken van een goede vragenlijst is een vak. Dat vak verstaan we al bijna 25 jaar. En of een vragenlijst goed werkt, of de vragen duidelijk en eenduidig zijn, of de volgorde logisch is, daar kun je maar op 1 manier achter komen. Daarom hebben we huurders van Thuisvester gevraagd om de vragenlijst te testen. 

Met hun waardevolle op- en aanmerkingen maken we de vragenlijst nu definitief. En is het onderzoek naar huurdersbetrokkenheid klaar om te starten. Willen je weten hoe je huurders kunt betrekken? En of ze betrokken willen zijn en op welke manier? Ga dan aan de slag met dit onderzoek. Het helpt je om inzicht te krijgen in hoe huurders naar dit thema kijken. In of zij betrokken willen zijn. En zo ja, hoe dan. Maar ook: waarom niet. Wat houdt hen tegen? De uitkomsten helpen je bij het verder optimaliseren van huurderdersbetrokkenheid met oog voor wensen en behoeftes van jullie huurders. Resultaat: een betere betrokkenheidsmatch tussen huurders en corporatie. Kijk hiernaast voor meer informatie.

Ook interessant