ABF Research nieuwe samenwerkingspartner voor het Klantvizier

15-12-2022

Vanaf 14 december werken KWH en ABF Reseach samen aan de ontwikkeling van het nieuwe Klantvizier. Hét online dashboard waarin corporaties de waardering van huurders voor hun corporatie en dienstverlening real time kunnen volgen.  

Met elkaar zorgen we ervoor dat leden vanaf 2023 gebruik kunnen maken van een geheel nieuw Klantvizier. Real time en snel inzicht in huurderswaardering, handige vergelijkings- en analysemogelijkheden, koppelingen voor het automatisch ontvangen van data voor eigen (Power BI-)rapportages. Het heeft alle functionaliteiten in zich om nu én in de toekomst optimaal te leren en te verbeteren vanuit de resultaten van de huurdersonderzoeken. 

Innovatieve dashboarding 
Susanne Stouten, directeur-bestuurder KWH, over de samenwerking: 'In ABF vinden wij een partij die met ons gaat bouwen aan vernieuwing en innovatie op het gebied van dashboarding. De energieke start van dit traject geeft veel vertrouwen en samen zorgen we ervoor dat het nieuwe Klantvizier er zo snel mogelijk staat. De eerste demo's waren al heel positief!' 
Berry Blijie (ABF Research): “KWH is net als wij heel gemotiveerd en ambitieus om het Klantvizier dé standaard te houden in het analyseren en visualiseren van huurderswaarderingen. Samen willen we de lat de komende jaren nog hoger leggen door een intensieve samenwerking op het gebied van software, dataverwerking en onderzoek”.

Webinars voor leden 
Leden kunnen vanaf het nieuwe jaar deelnemen aan webinars waarin we hen meenemen in alle mogelijkheden van het nieuwe dashboard en waar ze input kunnen geven voor doorontwikkeling. Dat geeft ons handvatten om het Klantvizier steeds verder op maat te maken om onze leden zo goed mogelijk te ondersteunen bij het leren en verbeteren vanuit het perspectief van hun huurders.