Onderzoek contactmomenten

Nieuw onderzoek naar de waardering voor contact aan de telefoon


Hoe waarderen huurders het contactmoment aan de telefoon? Vanaf 2019 is het mogelijk om dit in beeld te brengen. Direct na het telefonisch contact kunnen huurders een aantal vragen beantwoorden over dit contact. De resultaten ziet u real time in het KWH-Klantvizier en geven inzicht in:

  • de waardering van het telefonisch contactmoment zelf;    
  • de kwaliteit van dit contact als aanvulling op harde 'KCC cijfers';
  • wat goed gaat en wat beter kan tijdens het telefonisch contact


Hoe werkt het?
Als een huurder belt, krijgt hij of zij de vraag om na afloop van het gesprek een paar vragen te beantwoorden. Stemt de huurder in, dan start er direct na het telefoongesprek een bandje. U kunt kiezen welke vragen u aan de huurder wilt stellen. Uit de onderstaande vragen kiest u er maximaal 5:

  • Bent u tevreden over hoe lang u moest wachten voordat de telefoon werd opgenomen?
  • Heeft de medewerker u vriendelijk geholpen?
  • Heeft de medewerker u goed begrepen?
  • Heeft u een duidelijk antwoord gekregen?
  • Heeft u eerder contact gehad over waar u nu voor belde?
  • Weet u na dit gesprek goed waar u aan toe bent?
  • Bent u in het algemeen tevreden over dit contact?
  • Anonimiteitsvraag  

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over dit onderzoek? Download dan de flyer. Interesse in het onderzoek Contactmomenten? Neem dan contact met ons op via 010 2210360 of via e-mail.