Klantcontact

Hoe waarderen huurders het contact?

Een huurder neemt contact op met jouw corporatie. Hoe heeft de huurder het contact ervaren? Werd de huurder vriendelijk te woord gestaan? Wist de huurder na het contact waar hij of zij aan toe was? Met dit onderzoek krijg je inzicht in hoe huurders het contact ervaren.

De resultaten van het onderzoek zie je real time terug in het Klantvizier en je kunt -als dat nodig is- direct reageren, bijvoorbeeld door even terug te bellen. Maar ook op de lange termijn kan dit onderzoek helpen je dienstverlening en processen beter en efficiënter te maken. 
 

Wat levert het op?

  • Inzicht in de ervaring van huurders over het contact.
  • Complimenten en verbeterpunten terugkoppelen aan de medewerkers van het callcenter/kcc.
  • Uitsplitsing in onderwerp van het contact of wijze van het contact (bijvoorbeeld email, telefoon etc).
  • Benchmarken met andere corporaties.

Over het onderzoek

We stellen alle huurders of een deel van de huurders met wie contact is geweest een aantal vragen. In overleg met jullie stellen we een op maat vragenlijst samen. De resultaten zijn real time zichtbaar in het Klanvizier. 

Nieuw

Vanaf januari 2024 kun je alle contactkanalen via dit onderzoek bevragen. De vragenlijst is vernieuwd en sluit nog beter aan bij de stappen die een huurder heeft gezet tijdens het contact. Via het Klantvizier kun je je resultaten benchmarken met andere corporaties die dit onderzoek gebruiken. 

 

Ook interessant