Verdiepen klantinzicht

Laat cijfers uit het huurdersonderzoek tot leven komen

‘Wij stellen de klant centraal. We zijn betrouwbaar.’ Je leest het op vrijwel elke website van corporaties. Ervaart de huurder dat ook zo? Onze adviseurs  toveren vingervlug de getallen tevoorschijn uit het Klantvizier. En in een middag leren ze jou ook die truc.

Achter de gemiddelde scores op het dashboard zit een hele wereld verborgen. Al klikkend komen we dieper in het Klantvizier. Zo lopen we alle uitschieters langs en krijgen we een reëel beeld van hoe huurders de dienstverlening waarderen. Zodra we op deze manier de getallen tot leven laten komen en je begrijpt wat er achter zit, dan kun je heel gericht de huurderswaardering omhoog brengen.

Wat levert het op?

  • Een analyse en interpretatie van de getallen uit het Klantvizier
  • Begrijpen welke wereld er schuil gaat achter de getallen in het Klantvizier
  • Bewustwording van het gat tussen ambities en realiteit
  • Ruimte om na te denken over wat je kunt doen om de huurderwaardering omhoog te krijgen
  • Bewustwording bij medewerkers dat zijzelf een rol spelen bij tevreden huurders

In het kort

  • Doel: begrip van de getallen in het Klantvizier en er op kunnen sturen om de huurderwaardering ophoog te krijgen
  • Doelgroep: corporatiemedewerkers (leidend en uitvoerend), en ook zeer geschikt voor ketenpartners
  • Deelnemers: maximaal 16 deelnemers
  • Duur: 3 uur
  • Vorm: interactieve presentatie met opdrachten
  • Vervolg: Thuisgesprek, Luisterpanel, Klantreis en Service Scan

Ook interessant