KCC congres

Vóórbij het KCC?!

07|10|2021 8.30 - 17.00 uur
Spant! Bussum

Het KCC congres is na 11 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid en woningcorporatiesector. Deze dag biedt een mooi en veelzijdig programma aan corporatiemedewerkers die te maken hebben met de organisatie en ontwikkeling van klant contact centra. Thijs van Geenen van KWH is deze dag één van de sprekers. KWH-leden kunnen met korting deelnemen aan het congres.

Naast een plenair programma, biedt de dag een groot aantal praktijkcases. Thijs van Geenen, adviseur bij KWH, verzorgt één van deze sessies. Mathilde Koniuszek, Teamleider KCC Wonen, bij Thuisvester, vertelt hierbij vanuit de praktijk hoe zij invulling geven aan een succesvol KCC. Bij de sessie die Thijs verzorgt, staat de veranderde rol van het KCC centraal:

Van reactief afvoerputje naar pro actief kenniscentrum
De rol van het KCC verandert. Van een reactief afvoerputje, dat vragen beantwoordt naar een pro actief kenniscentrum dat ook de dienstverlening van de hele organisatie bewaakt. Maar wat verwacht men eigenlijk van de dienstverlening bij een organisatie, nu en in de toekomst? Wat leren we van deze bijzondere corona-tijd? En wat betekent dat voor het KCC? Laat je inspireren door wat wij (KWH) halen uit de vele onderzoeken die wij doen onder huurders namens 150 woningcorporaties. We komen niet trouwens alleen. Mathilde Koniuszek vertelt vanuit haar ervaringen bij Thuisvester hoe zij hier succesvol invulling aan geven.

Korting voor KWH-leden
Met de code KWH50KCC ontvangt je € 50,- korting op de deelnameprijs. Elke 2e en 3e persoon van dezelfde corporatie ontvangt 50% korting op het full fee tarief.

Ga voor meer informatie en inschrijven naar de website van het congres.

 

Aanstaande bijeenkomsten