Meet & learn; goed managen van verwachtingen bij reparatieverzoeken

31|08|2023 13.00 - 14.00 uur
Online

Tijdens deze online meet & learn ontmoet je collega’s van andere corporaties en kom je tot nieuwe inzichten! Aan de hand van een aantal stellingen en vragen ga je het gesprek met elkaar aan en deel je ervaringen en kennis. Het thema ‘goed managen van verwachtingen bij reparatieverzoeken’ staat tijdens deze digitale ontmoeting centraal.

Drukte bij aannemers, langere levertijden, reparaties die niet in één keer lukken. Wanneer een huurder een reparatieverzoek heeft, is het managen van verwachtingen en het bieden van duidelijkheid cruciaal. Maar hoe pak je dat precies aan? We zoomen deze meet & learn in op verwachtingenmanagement bij reparatieverzoeken. Hoe gaat jouw corporatie hiermee om en op welke manier betrekken jullie de aannemers hierbij? Worden er bijvoorbeeld middelen zoals SMS of track & trace gebruikt? Daarnaast zijn we benieuwd naar welke tips jij hebt en welke vragen je graag zou willen stellen aan collega's van andere corporaties.

In deze meet & learn delen we ervaringen en best practices: wat werkt? Wat niet? En hoe houd je er energie en plezier in? Welke succesvolle en minder succesvolle ervaringen hebben jullie, en ben je benieuwd naar andere ervaringen? Doe dan mee! 

Voor wie? 
De meet & learn is exclusief voor KWH-leden. Het uitwisselen van ervaringen staat centraal, daarom is deze webinar er voor corporatiemedewerkers die al ervaring hebben opgedaan op dit thema.

Ben je erbij?  
De meet & learn vindt plaats op donderdag 31 augustus van 13.00 tot 14.00 uur. Deelname is gratis. Het vindt digitaal plaats in Microsoft Teams.

Aanmelden? 
De meet & learn heeft het maximum aantal deelnemers bereikt. Je kunt je nog wel aanmelden. Je neemt dan niet actief deel, maar luistert/ kijkt mee met microfoon en camera uit. Voorafgaand aan de meet & learn ontvang je van ons meer informatie en de Teams-link voor deelname.

Aanstaande bijeenkomsten