Versnelling in jouw klantgerichte veranderopgave?

Bootcamp Klantgericht veranderen

28-09-2023

Op 13 en 14 november gaan ruim 25 deelnemers aan de slag met hun eigen veranderopgave tijdens onze jaarlijkse Bootcamp Klantgericht veranderen! Inspiratie, kennis opdoen en ervaringen delen staan centraal tijdens de Bootcamp. Theorie en praktijk worden afgewisseld. Net zoals interessante sprekers en zelf aan de slag zijn. Alle input gebruik je vervolgens om je eigen veranderopgave verder te brengen. Wil jij dit ook? De editie van november is vol, maar in 2024 organiseren we de Bootcamp in juni en november! Schrijf je hier in.

In onze jaarlijkse Bootcamp staat klantgericht veranderen altijd centraal. Want wie zijn klant als kompas heeft, verdwaalt nooit, is onze insteek. Daarom helpen we je tijdens de Bootcamp om versnelling te brengen in jouw visie- en planvorming op het vlak van klantgerichtheid. We helpen je jouw opgave aan te scherpen en er een concreet actieplan omheen te formuleren. Zo kun je klantgerichtheid (nog) beter borgen in hart, hoofd en handen, ook van je collega’s!

Is dit ook wat voor mij?
Is jouw veranderopgave om de organisatie mee te krijgen in de klantwaarden of klantbeloften? Of ben je verantwoordelijk voor een programma klantgerichtheid? Of staat hospitality in jouw jaarplan? En wil je daar gefocust mee aan de slag? Dan is de Bootcamp zeker iets voor jou. Neem je een collega mee, dan houd je elkaar scherp tijdens, maar ook na de Bootcamp.

Wat je kunt verwachten

  • Versnelling in jouw visie- en planvorming op het vlak van klantgerichtheid.
  • Naar eigen behoefte krijg je hierbij diverse hulplijnen van bijvoorbeeld experts.
  • Een Inspiratie-carrousel om te leren van elkaar en waarbij je concrete handvatten krijgt om mee aan de slag te gaan.
  • Een flinke dosis inspiratie vanuit de praktijk en een beetje theorie, met name gericht op het thema ‘bewoners betrekken’. Hoe behoud en versterk je de focus op bewoners in een tijd waarin vastgoedopgave (kwantiteit, verduurzaming) de agenda bepaalt? Je leert van ervaringen van andere corporatieprofessionals én van experts en inspirerende sprekers.
  • Een programma dat zichzelf inmiddels heeft bewezen. Deelnemers van de vorige editie waardeerden de Bootcamp gemiddeld met een 8.
  • Aan het einde van de Bootcamp heb je gerichte input waarmee je jouw klantgerichte verandering versneld in kan zetten!

Meer informatie over de Bootcamp lees je hier. Je kunt je hier ook aanmelden voor 2024. Heb je vragen of wil je meer informatie over de Bootcamp? Neem dan contact op met Gabrielle Luhrman of Maaike Berkel

 

Ook interessant