'Betrokkenheid en oprechte aandacht is als een warm bad'

10 december 2018

Eind november kwamen 33 corporatiemedewerkers voor twee dagen hard werken samen in Kasteel Kerckebosch in Zeist. Gemeenschappelijke wens: de verandering naar een verbeterde klantgerichte dienstverlening. Het interactieve programma vol kennis, inspiratie, ervaringen uitwisselen, groepsopdrachten en coaching werd goed gewaardeerd.

Enkele mooie uitspraken van de deelnemers:

  • “Ik vond het programma goed in elkaar zitten. Mooie opbouw. Stof tot nadenken, inspirerend, maar ook lekker veel praktische handvatten om mee verder te kunnen. Afwisselend en met veel energie en enthousiasme gebracht.”
  • “Wat sprak mij aan? De grote hoeveelheid ideeën, invalshoeken en voorbeelden die gebruikt zijn als inspiratiemiddel om versneld klantgericht te veranderen.”
  • “Ik vond het twee top dagen en heb gemerkt dat jullie als organisatoren je heel verantwoordelijk voelden voor de kwaliteit van het programma. " Halen mensen er genoeg uit? Kunnen we nog ergens mee helpen, nu of op een later moment? " Deze betrokkenheid en oprechte aandacht van jullie heb ik heb ik ervaren als een warm bad!”

Na deze tweedaagse houdt het niet op. We blijven alle corporaties graag verder op weg helpen. Heb je behoefte aan advies, ervaringen of wil je iemand even laten meekijken naar je plan, neem contact op met een van onze adviseurs. We helpen jullie graag verder!