Uitgelicht, Optimaal digitaal?

Huurders hebben bij voorkeur telefonisch contact met hun corporatie. En waarderen persoonlijk contact hoger dan digitaal contact. Het zijn opvallende resultaten die vanuit onze huurdersonderzoeken naar voren komen. Tegelijkertijd hebben corporaties de laatste jaren sterk ingezet op de ontwikkeling van digitale klantbediening. Hoe valt dit samen? Kan digitale dienstverlening ook persoonlijk zijn? En wat vinden huurders echt belangrijk in het contact met hun corporatie? In deze gratis uitgave zoomen we hier verder op in. We gaan dieper in op de resultaten vanuit onze huurdersonderzoeken, we belichten enkele aansprekende praktijkcases en geven een aantal tips mee rondom digitalisering.

Download de uitgave:

KWH Tweedaagse

KWH Tweedaagse

Tijdens deze tweedaagse gaan we aan de slag met jouw klantgerichte veranderopgave! En helpen we je om de hoogste versnelling te vinden om impact te realiseren. Deze tweedaagse kost je geen tijd, maar levert juist tijd (en veel energie) op!

Lees meer