Leerdag optimaal in gesprek met je huurder

Wil je beter begrijpen wat je huurder wilt? Wat er leeft en speelt? Wat hij vindt van zijn woning, wijk, of dienstverlening? Hiervoor is écht luisteren essentieel. Tijdens deze leerdag leer je veel over luisteren: hoe doe je dat nu echt goed?

Het programma?

Tijdens deze dag staat luisteren centraal. Wat aan bod komt:
  • Welke ontwikkelingen zien we op het gebied van markt- en klantonderzoek? Welke rol neemt luisteren naar de klant in bij de onderzoeken?
  • Wat is luisteren en waarom is het eigenlijk zo moeilijk?
  • Wat kun je doen om je hierin te verbeteren
  • Verschillende werkvormen om te luisteren naar de klant
  • Wat doe je met de resultaten die je ophaalt als je goed luistert? Hoe zorg je ervoor dat het structureel wordt ingebed en dat het op een goed manier integreert in je onderzoeks-cyclus?

Je bekijkt pakkende videofragmenten van klantenpanels en je krijgt tal van tips, checklists en voorbeeldmateriaal. Per onderdeel kun je een mooie mix van theorie en interactiviteit verwachten.

Waar en wanneer

18 september van 10.00 tot 16.00 uur. Locatie: De Machinist, Willem Buytewechstraat 45, Rotterdam. 

Voor wie?

De Leerdag is bedoeld voor medewerkers van woningcorporaties die zich bezig houden met goede dienstverlening aan huurders, zoals beleids- en communicatiemedewerkers, hoofden woondiensten, woon- en wijkconsulenten, verhuurmedewerkers en medewerkers in de wijk.

Aanmelden of meer informatie?

Helaas is deze Leerdag geannuleerd. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Gabrielle Luhrman.
Inschrijf- en annuleringsvoorwaarden

Deze dag organiseren we in co-creatie met: