Inspiratiesessie, hoe kom je tot een toekomstbestendig klantbedieningsconcept?

We weten allemaal dat DE huurder niet bestaat. Des te lastiger is het om tot een klantbedieningsconcept te komen wat recht doet aan iedere huurder. In deze bijeenkomst geven we je inspiratie en tips om tot een toekomstbestendig klantbedieningsconcept te komen. Praktijkcases van binnen en buiten de sector zoomen in op vragen als; uit welke elementen bestaat een goed klantbedieningsconcept precies en hoe ontwikkel je het? Wie is de huurder van de toekomst? En hoe zorg je ervoor dat je klantbedieningsconcept toekomst-proof is, ook gelet op trends als vergrijzing, langer thuis wonen en een groeiende inkomenskloof?  

Voor wie? 

Deze Inspiratiesessie is bedoeld voor medewerkers van woningcorporaties die zich bezig houden met de ontwikkeling en advisering op het gebied van klantbediening en dienstverlening. Denk bijvoorbeeld beleids- en communicatieadviseurs/medewerkers, hoofden woondiensten of managers klant. 

Waar en wanneer?

We organiseren de bijeenkomst op 22 oktober van 13.30 tot 16.30 uur. We organiseren deze bijeenkomst in Veenendaal bij Patrimonium Woonservice.

Aanmelden of meer informatie? 

De kosten bedragen 195 euro per persoon excl. BTW voor KWH-leden. Voor niet-leden is de prijs 295 euro excl. BTW.
Je kunt je hier aanmelden voor de bijeenkomst.

Tip: de Tweedaagse ‘versneld Klantgericht veranderen’ die we in november organiseren, is een mooi vervolg op deze Inspiratiesessie. Wanneer je je voor zowel de Inspiratiesessie als de tweedaagse inschrijft, ontvang je 100 euro excl. BTW korting. 

Wil je meer informatie over het programma? Neem dan contact op met Maaike Berkel.