KWH Tweedaagse

Versneld klantgericht veranderen

 
Waar ligt jouw veranderopgave? Is dat bij het opstellen van een gedragen klantvisie? Het verbeteren van de begeleiding bij bezichtigingen door verhuurconsulenten?  Of om een grondige herziening van klachtenmanagement of het optimaliseren van de intake bij reparatieverzoeken? Tijdens deze tweedaagse gaan we aan de slag met jouw klantgerichte veranderopgave! En helpen we je om de hoogste versnelling te vinden om impact te realiseren. Deze tweedaagse kost je geen tijd, maar levert juist tijd (en veel energie) op!
 
 
 
Versneld klantgericht veranderen?
Dat klantgerichtheid hoog op de agenda staat bij management en medewerkers van woningcorporaties leidt geen enkele twijfel. Nog nooit is er zoveel aandacht geweest voor klantvisies, persona-projecten, klantreizen, klantwaardering en nieuwe, inspirerende manieren om de stem van de klant te laten doorklinken in de organisatie. Toch gaan de veranderingen voor velen niet snel genoeg. Ontbreekt het aan druk? Aan urgentie? Of aan handvatten om versneld in beweging te komen?
Dat verandering niet zo snel gaat lijkt logisch aan de ene kant. De kanteling van een procesgerichte naar een klantgedreven organisatie raakt de fundamenten van een organisatie. Er wordt een andere houding en gedrag gevraagd van medewerkers, een andere manier van sturen en leiding geven, maar ook een andere manier van inrichten van bedrijfsprocessen. Hoe maak je nu snel impact, als je tegen zoveel structurele en systemische blokkades aanloopt? Met dit soort complexe vraagstukken gaan we deze tweedaagse aan de slag!
    

Wat je kunt verwachten

  • Veel inspiratie, informatie, goede voorbeelden en ideeën.
  • We breiden jouw toolkit uit door je te helpen bij jouw eigen veranderopgave.
  • Je leert van ervaringen van andere corporatieprofessionals én van experts en inspirerende sprekers.
  • Nieuwe methoden en werkwijzen die je helpen bij versneld klantgericht veranderen
  • Aan het einde van de tweedaagse heb je gericht advies om jouw klantgerichte verandering versneld in te kunnen zetten!

 
Voor wie?

Deze dagen zijn interessant voor alle corporatiemedewerkers die zich bezighouden met dienstverlening aan huurders of met huurdersbetrokkenheid. Of zij nu een staffunctie bekleden als beleidsmedewerker of in de lijn verantwoordelijk zijn voor dienstverlening, klantcontact of leefbaarheid.

 

Aanmelden? 

We organiseren de tweedaagse op 21 en 22 november in Zeist. 
  • Geheel verzorgde tweedaagse (incl. koffie, thee, lunch): 775 euro per persoon voor KWH-leden. Voor niet-leden is de prijs 975 euro per persoon excl. BTW. 
  • We bieden je de mogelijkheid om te blijven overnachten tijdens de tweedaagse. De kosten van een geheel verzorgd overnachtingsarrangement (incl. diner en ontbijt) zijn per persoon 175 euro excl. BTW.
Je kunt je via dit aanmeldformulier aanmelden . Ook kun je aangeven of je wilt blijven overnachten.

Tip: deze tweedaagse sluit mooi aan op de inspiratiesessie 'hoe kom je tot een toekomstbestendig klanbedieningsconcept' die we op 22 oktober organiseren. Wanneer je je voor zowel de tweedaagse als de Inspiratiesessie inschrijft, ontvang je 100 euro korting. 
 

Vragen?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze tweedaagse? Neem dan contact op met Gabrielle Luhrman.