Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt gaan we ervan uit dat u akkoord bent.       Akkoord

Actueel

> Nieuws en Events

Reparatieverzoeken veelal digitaal

Reparatieverzoeken veelal digitaal 29 juli 2014

Een online reparatieverzoek is al behoorlijk ingeburgerd. Dat blijkt uit het onderzoek met de KWH-Webmonitor. Toch is er nog voldoende ruimte voor verbetering. Lees verder voor een aantal voorbeelden. Lees verder

lees verder

Kennisdagen 'Grip op online dienstverlening'

Kennisdagen 'Grip op online dienstverlening' 25 juli 2014

Voor iedere corporatie die stappen wil zetten op online dienstverlening organiseert Pro-Impact een drietal Kennisdagen. KWH verzorgt bij deze kennisdagen ook een workshop. Tijdens de workshop zoomen we onder andere in op de resultaten vanuit de KWH-Webmonitor. Lees verder

lees verder

Huurders Havensteder leggen basis voor klantmeting

Huurders Havensteder leggen basis voor klantmeting 15 juli 2014

De huurders van Havensteder zijn de afgelopen maanden nauw betrokken geweest bij het ontwikkelen van een klantmeting. Dankzij hun inzet, kan Havensteder straks die zaken inzichtelijk maken waarvan hun huurders aangaven deze het meest belangrijk te vinden. Lees verder

lees verder

Hedy van den Berk nieuwe voorzitter RvC KWH

Hedy van den Berk nieuwe voorzitter RvC KWH 04 juli 2014

Vanaf 3 juli 2014 treedt Hedy van den Berk aan als nieuwe voorzitter van de Raad van Commissarissen bij KWH. 94% van de leden van KWH die hun stem uitbrachten, stemde in met haar benoeming. KWH is blij met Hedy van den Berk als nieuwe voorzitter. Lees verder

lees verder

Corporaties zwijgen online over bewonersparticipatie

Corporaties zwijgen online over bewonersparticipatie 04 juli 2014

Corporaties laten online nog maar weinig zien over de mogelijkheden die zij bieden op het gebied van bewonersparticipatie. Dat komt naar voren in het onderzoek met de KWH-Webmonitor waarin alle corporatiewebsites van Nederland zijn beoordeeld. Lees verder

lees verder
pagina 1 van 32
Ouder

Publicaties en onderzoeken

Regelmatig voeren wij sectorbrede onderzoeken uit en geven we publicaties uit over actuele onderwerpen:

> Verdiepend onderzoek klachtenmanagement (KWH Magazine editie 2, 2013) 
> Wat zijn de effecten van het kabinetsbleid op de dienstverlening en bedrijfsvoering van corporaties? - Onderzoeksrapport effecten kabinetsbeleid
> Wat verwacht de Nederlandse huurder? - Onderzoeksrapport hurend Nederland 
> Hoe geven corporaties vorm aan ketensamenwerking? - Onderzoeksrapport ketensamenwerking
> Effecten schaalgrootte op prestaties corporaties - bachelor thesis Dennis van Harmelen
> Hoe ga je om met klachten? - Praktische gids voor klachtenmanagement 

Nieuwsbrief

Iedere 2 maanden verschijnt onze digitale nieuwsbrief. Daarin leest u o.a. over ervaringen van corporaties bij het werken aan kwaliteit en het laatste nieuws over onze activiteiten. Wilt u de nieuwsbrief ontvangen, klik dan hier.

Laatste nieuwsbrief juni 2014
 

Huur ik bij een kwaliteitscorporatie?

Uiteraard wilt u graag aan uw klant laten weten dat bij uw corporatie de huurder centraal staat. Dat u werkt volgens de normen van het KWH-Huurlabel. Maar hoe geeft u hier bekendheid aan? Dit kan bijvoorbeeld door een vermelding op uw website, of in uw bewonersblad. Maar uw klant kan ook op onze consumentenwebsite www.ikwilzorgelooshuren.nl kijken. Op deze website is op eenvoudige wijze terug te vinden of een corporatie werkt aan haar kwaliteit van dienstverlening met het KWH-Huurlabel.