Ontevreden?

Goede dienstverlening zit in onze genen. Wij streven altijd naar tevreden klanten. Daarom horen wij het graag als klanten niet tevreden zijn of andere verwachtingen hebben. We gaan serieus om met alle uitingen van ontevredenheid.

Bent u ontevreden?
Wij horen graag wanneer u niet tevreden bent of als we niet aan uw verwachtingen voldoen. U kunt ons dat laten weten via het contactformulier. Bij 'vraag/opmerking' kunt u aangeven waarover u ontevreden bent. Wij nemen dan binnen twee werkdagen contact met u op. U kunt uiteraard ook altijd bellen, 010-2210360.

Klachten van huurders
Regelmatig krijgen wij klachten van huurders over hun corporatie. Helaas zijn wij niet gemachtigd om ons te mengen in de relatie tussen een huurder en de corporatie. Als wij een klacht ontvangen, dan vertellen wij dit aan de huurder en stellen voor de klacht bij de corporatie bespreekbaar te maken en attenderen op de mogelijkheid advies in te winnen bij de Woonbond. Daarnaast geven we de klacht door aan de betreffende corporatie indien deze lid is van ons.