Inzicht in klantwaardering?

Het kwaliteitsdenken verandert snel. Van kwaliteit van het product, naar kwaliteit van dienstverlening en juist in deze tijd ook naar kwaliteit van de interactie en beleving. Meer dan ooit is een goede organisatie een organisatie die in actieve dialoog staat met haar klanten. Die luistert naar wat klanten willen en gezamenlijk zoekt naar mogelijkheden en oplossingen. Doe je juist dát goed, dan ontvang je waardering en win je het vertrouwen van de huurder.

Met meer dan 100.000 huurdersoordelen die we ieder jaar ophalen, weten we wat er leeft onder huurders én corporaties. We zien een veranderende behoefte aan klantmetingen. Naast het KWH-Huurlabel bieden we verschillende andere klantmetingen aan die passen bij de specifieke vraagstukken van corporaties. Welke mogelijkheden heeft u voor het meten van klantwaardering? In deze video geven we u een korte toelichting. Hieronder leest u meer over de verschillende mogelijkheden die u heeft. 

Efficiënte en effectieve dienstverlening

Efficiënte en effectieve dienstverlening

Wilt u scherp in beeld krijgen wat de mening van uw klanten is over de kwaliteit van uw dienstverlening? Wat uw klanten vinden van het contact met uw corporatie en hoe ze het uitvoeren van reparaties waarderen? En wilt u weten wat zij het belangrijkst vinden bij bijvoorbeeld het verhuizen? 

Lees meer

Inzicht in klantwaardering op maat

Inzicht in klantwaardering op maat

Wilt u focus op een specifiek onderdeel van uw dienstverlening? Verdieping op een bepaald thema? Weten wat uw huurders het belangrijkst vinden bij een nieuw in te richten proces? Samen stellen we een onderzoek op maat samen. 

Lees meer

Samen met huurders

Samen met huurders

Samen met huurders bepalen wat het kwaliteitsniveau is van de dienstverlening die u levert? Zodat u precies die dienstverlening biedt, die uw huurders van u verwachten? 

Lees meer