Bijeenkomst leren van klantfeedback

Van leren van klachten naar leren van feedback. Klachten afhandelen gaat niet alleen om het daadwerkelijk goed afhandelen van de klacht. Het gaat om het leren vanuit signalen van huurders. Om beter aan te kunnen sluiten op hun behoeftes. Nu en in de toekomst. Tijdens deze bijeenkomst staat de theorie van de Closed Loop Feedback centraal. Aan de hand van dit model en praktijkervaringen leer je hoe je feedback optimaal kunt benutten! 

Voor wie?
Deze bijeenkomst richt zich op medewerkers die op strategisch niveau werkzaam zijn binnen de corporatie. Denk aan: manager wonen, manager KCC, beleidsadviseur.

Programma
Je kunt deze dag een afwisselend programma verwachten waar theorie en praktijk elkaar afwisselen:
1.    Theorie Closed Loop Feedback: maak kennis met de theorie en de vier fasen van het model. 
2.    Vergelijk en leer: hoe gaan de aanwezige corporaties om met feedback en welke plek heeft dit binnen de organisatie? Wat kun je meenemen naar je eigen organisatie?
3.    Inspiratie vanuit een andere sector: gastspreker Robin Broekhuyzen van Arval Nederland laat zien hoe Arval aan de hand van een klantreis inzichtelijk maakt hoe de organisatie leert van feedback en hoe ze haar processen verbetert. 
4.   Samen met andere deelnemers toepassen van opgedane inzichten op je eigen vraagstukken. 

Waar en wanneer?
De bijeenkomst vindt plaats op 15 juni van 10.00 tot 15.30 uur in Rotterdam in de Machinist. Voor een lunch wordt gezorgd.
Adres: Willem Buytewechstraat 45, 3024 BK Rotterdam. 

Aanmelden of meer informatie?
Deelname aan de bijeenkomst is gratis en is exclusief voor KWH-leden. Omdat er slechts een beperkt aantal plaatsen is, kan er 1 persoon per corporatie deelnemen. Je kunt je hier aanmelden. Wil je meer informatie over het programma? Neem dan contact op met Maaike Berkel of Auke Dijkstra.